پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6023
-
الف
+

فیلم سینمایی «زار» وارد مراحل فنی شد

فیلم سینمایی «زار» به کارگردانی نیما فراهی وارد مراحل فنی شد.

اولین فیلم بلند سینمایی نیما فراهی با نام «زار» که در ژانر وحشت ساخته شده، با پایان ساخت موسیقی وارد مراحل فنی شد.

به گزارش آی‌فیلم، «زار» به کارگردانی نیما فراهی و تهیه‌کنندگی امیر پورکیان با پایان ساخت موسیقی آن توسط بابک میرزا خانی وارد مراحل فنی شد.

این فیلم که با نام «اتفاق» از اداره نظارت و ارزشیابی پروانه ساخت گرفته به «زار» تغییر نام داده است. محمدرضا غفاری و حدیث میر امینی دو بازیگر اصلی این فیلم هستند.

میثاق زارع، ساناز صفایی، آنا همتی، سینا سهیلی، سمانه کاوندی و امیر حسین عشق آبادی دیگر بازیگران فیلم هستند. امیر پورکیان تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد که پیش از این خنده های آتوسا را تهیه کرده بود.

نیما فراهی پیش از این چند فیلم کوتاه ساخته و سابقه دستیاری در سینما را در کارنامه اش دارد. «زار» اولین فیلم بلند سینمایی این کارگردان محسوب می شود

این فیلم تابستان امسال در ژانر وحشت ساخته شده است و داستان زوج جوانی را به تصویر می‌کشد که در دوران ماه عسل میزبان دوستانشان در شمال کشور می‌شوند، ويلای محل سكونتشان گذشته خوفناكی دارد و آنها، ناخوداگاه درگير ماجراهای هولناکی می‌شوند.

گفتنی‌است، در سینما ایران کمتر تجربه موفقی در این ژانر ساخته شده است. «آل»، «شب بیست و نهم»، «حریم»، «کلبه»، «روایت ناپدید شدن مریم» تعدادی از فیلم های ساخته شده در ژانر وحشت هستند که در اکران توفیقی نداشتند.

ه.خ/ا.ا

نظر شما
ارسال نظر